FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Strona Główna
->
Chmurne Szczyty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
NIE
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Biblioteki Kreatorów
----------------
Księga Zasad
Księga Postaci
Księga Potworów i Bohaterów Niezależnych
FAQ
Miasto: Eriopolis
----------------
Dzielnica Portowa (północna)
Dzielnica Handlowa (wschodnia)
Dzielnica Wyższa (zachodnia)
Dzielnica Niższa (południowa)
Kanały pod Miastem
Okolice Miasta
Dzika Puszcza
----------------
Czarny Las
Wioska Bastai
Wzgórza i Góry
----------------
Las w cieniu Gór
Wzgórza
Zbocze
Chmurne Szczyty
Równina Mgieł
----------------
Wiśniowa Wioska
Stepy
Miasto: Arion
----------------
Arion (epidemia)
Wioska Pravium
Okolice Miasta Arion
Ocean Wiatrów
----------------
Szlaki Handlowe
Wyspa Rukia
Wyspa Piratów
Wyspa Kei-Sumi
W podróży
----------------
Tabor
Cyrk
Pustkowia
----------------
Bagna
Ruiny
Osiem szczytów
Wielkie lasy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
px477801
Wysłany: Wto 9:34, 05 Kwi 2011
Temat postu: VB- based simulation technology to achieve _2252
VB- based simulation techniques to achieve
pixels: Form1. ScaleWidth a 1PrivateSub2 () Fori: 1ToXpixelsimg. Left: B [i] [0] t: Xmin + (Xmax-Xmin), lci / XpiXelsimg. Top: B [i] [1] funefionval = functionevall (t) img. moveimg. 1eft + C1. img. top + C2iffunctionval> YmaxThenYmax: funetionvalifimg. 1eft> B [i +1] [0] theniffunctional B [i +1 children 1] thenForm1. Scale (Xmin, Ymin) a (Xmax, Ymax) ExitSub2Form1. ForeColor: RGB (0,
tory burch
,0,225) EndifForm1. PSet (Xmin, functionevall (Xmin)) EndSubFori: 0ToXpixelsPrivateSub3 () t: Xmin + (XmaX-Xmin), lci / Xpixelsimg. Left: B [i] [0] Form1. Line a (t, functionevall (t)) img. Top: B [i] [1] NextYmin: 1E + l01EndSubYmax: A 1E +101 Functionfunctionevan (ByValXAsDouble) AsXmin = 2DoubleXnlax: 10Functionevall = Exp (2 / x), lcCos (2, lcx) Form1. ClsEndFunction3 Conclusion of automation systems in the ongoing development of technology used VBGUI and animation , combined with programming. Practice has proved that on the one hand the use VBGUI for Windows style programming , we make use of key frame animation techniques in deep into the internal system to achieve the system functional requirements , can greatly improve development efficiency. No doubt this is an automated system developers are the best choice. [
,],[
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin