FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Aranugar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Księga Postaci
Autor Wiadomość
Aranugar




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieczny Tułacz

PostWysłany: Sob 17:02, 15 Lip 2006    Temat postu: Aranugar



Imię: Aranugar
Rasa: Minotaur Górski
Profesja: Szaman

Wygląd: Aranugar wyróżnia się z tłumu Minotaurów tym, że jest niski, lekko garbaty, szeroki w ramionach i nieco brzydki. Ciemnie, niemal czarne włosy kontrastują z pomarańczowymi oczami i biało-zielonymi szatami, które często ma na sobie. Minotaur ten najczęściej ma przy sobie niesamowicie ozdobiony paciorkami, czaszkami czy wisiorami topór bojowy i podobnie dziwaczna tarczę. Sam oczywiście też jest odpowiednio ubrany jako szaman: Wygodna, biało-zielona szata ze skóry, w formie kamizelki i spódnicy do kolan, ozdobionej licznymi rzemieniami i paciorkami. Młody szaman ma też wyryty na rogu symbol klanu Wiecznych Tułaczy, który zamalowany jest zieloną farbą. Aranugar uwielbia też metalowe pancerze, w które z pewnością się zaopatrzy. W pełną, żelazną zbroję.

Co wiadomo: Aranugar od dziecka był indywidualistą. Burkliwy, introwertyczny, do tego jeszcze samotnik. Ten niski, nieco garbaty, z pozoru niezdarny, lecz solidnie zbudowany młodzieniec od zawsze zdawał się widzieć coś więcej niż świat materialny. Mimo, że tak naprawdę było to rozwijające się w dziecku szaleństwo, rodzice podejrzewali że potrafi on rozmawiać z duchami i oddali go pewnemu szamanowi na opiekę. Oczywiście, dalej byli jego rodzicami, nie spuszczali z jego oczu i troszczyli się o niego. Aranugar miał dobrych rodziców, których zawsze będzie mógł prosić o pomoc. Choroba która rozwijała się w umyśle młodzieńca była odbierana za niezwykły talent i wkrótce całe plemię miało nadzieję, że dokona on wielu ważnych dla klanów czynów.

Tymczasem on nie przykładał się zbytnio do nauki. W młodych latach miał swoją ukochaną, z którą często wychodził na długie wycieczki. Pił też coraz więcej, jednak trzeba było przyznać, że miał niezwykle silną głowę. Mówi się, że czasem sięga po coś gorszego.

Kiedyś wyśnił mu się wielki krąg czerwieni, a w środku nowo płynąca krew kształtowała symbole na ziemi, wędrując między źdźbłami trawy. Posoka opłukała dwie monety, które zostały rzucone na ziemię. Jedna reprezentowała kobiecość swoimi symbolami, druga męskość. Cóż to oznaczało? Potem więcej monet, więcej oblanych krwią i mlekiem. Wtedy właśnie wstało słońce oświetlając srebrny topór z nieznanymi symbolami. Kiedy obudził się, czuł lekkie obciążenie na klatce piersiowej. Leżała na nim prawdziwa driada, duch drzew który szeptał: „Zapomnij o tym co było, zasiej nowe drzewa w lesie Tauzenów. Ziemia nie zawsze musi być stabilna, czasem może być świeża i pachnąca”. Wkrótce i to okazało się tylko snem. Wkrótce potem otrzymał dwie monety, jedną od ojca, drugą od matki. Powiedzieli mu, że nadszedł dla niego dzień próby, mimo że nie miał jeszcze ukończonych dwadzieścia, lecz niecałe osiemnaście. Mówili, że jest już gotowy, że duchy przemawiały do niego częściej niż do innych, że bardziej potrafił poświęcić się dla duchów. Co zdziwiło jednak wszystkich, młody Aranugar odmówił próbie, a kiedy go do niej zmuszono specjalnie się podłożył, trafiając na kolejne Ścieżki zagubienia się. Nikt nie wie, czemu tak uczynił, jednak dzisiaj widzi się w tym interwencje duchów. Stał się jeszcze bardziej niezrozumiały dla otoczenia. Nikt nie rozumiał jego Ścieszki ziemi, która paradoksalnie odrzucała stabilność i dążyła do czegoś nowego. Zdawało się tylko, że jeden minotaur go rozumiał w całym taborze. To wraz z nim i innymi, gdy przyszedł odpowiedni wiek przystąpił do próby dorosłości. Wraz z Beodrenem i Garrutem.

To jest część legendy, którą będą kiedyś śpiewano. My, minotaury nie akceptowane przez ludzi tworzymy swoją własną, heroiczna historię.

Zwinność: 26
Zręczność: 31
Krzepa: 42
Budowa: 60
Percepcja: 21
Inteligencja: 33
Siła Woli: 43
Opanowanie: 37
Charyzma: 20

Szybkość: 6
Siła: 4
Wytrzymałość: 6
Żywotność: 5
Inicjatywa: 2
Magia: 3
Wiara: 5

Energia: 12
Obłęd: 5
Choroby: Schizofrenia Katatoniczna

Łaska: 0

Umiejętności:
- posługiwanie się bronią: Topór
- bijatyka
- zielarstwo
- znajomość terenu: Równina Mgieł
- znajomość terenu: Wzgórza i Góry (expert)
- szamanizm
- leczenie chorób
- odporność na choroby
- mocna Głowa
- czuły Węch

Ekwipunek:
- przeciętne ubranie
- sakwa

Złoto: 2 złote korony.

Punkty Doświadczenia: 0/0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Opiekun Cieni
Mistrz Gry



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:54, 16 Lip 2006    Temat postu:

Postać Zaakceptowana
Miejsce Startu: Ogniska


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Księga Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin