FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Kilka pytań
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FAQ
Autor Wiadomość
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:05, 16 Lip 2006    Temat postu:

50. Dodałem nową cechę: Wytrzymałość. Proszę o zapoznanie się z nowymi zasadami i komentarze. Zastanawiam się jeszcze, czy nie zmienić kostki k5 przy obrażeniach na k10 i zwiększyć nieco żywotność. Co wy na to?

Dodatkowo - magowie mogą się teraz bać. Wytrzymałość nie wyparowuje obrażeń astralnych, a żywotności jest znacznie mniej. Z tego powodu powstanie niedługo zdolność metamagiczna: Osłona Umyslu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Opiekun Szczytów




Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:46, 16 Lip 2006    Temat postu:

jestem za zwiększeniem żywotności ze znanych kilku osobom powodów ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brondus




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Khazad-Kharak

PostWysłany: Nie 13:01, 16 Lip 2006    Temat postu:

Ja też :D I nie zmienianiem kości obrażeń z k5 na k10 ponieważ zwykły królik może nas zabić ugryzieniami dwoma lub trzema :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:11, 16 Lip 2006    Temat postu:

To jakie są te znane kilku osobom powody?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 14:14, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. Punkty energii, tak powinny być zaliczane do czynności. Jednak nie do poruszania się. W rzeczywistości ma się to tak, że prędzej opiekunów nie będzie na forum, niż, gdy stracimy całą energie na poruszanie się, po czym czekamy do końca lub początku tygodnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:17, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. Tak, ale jeśli jednak będzie opiekun na forum i będzie tylko jeden gracz, to bedzie mu cały czas odpisywał, prawda? To w tedy, gdyby nie było energii to by postać przelazła pół świata, a inni mieliby wała że tak powiem. Energia więc tutaj ten problem rozwiazuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 14:26, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. No cóż, każdy chodzi innym tempem. Ale tak na prawdę to ile by taki gracz przeszedł? przez miasto + las? pewnie i tak daleko nie zajdzie, bo opiekun może nie zawsze odpisywać, a i tak nie jedna przygoda go spotka (przyjemna lub nie przyjemna niespodzianka). Jestem za zrzuceniem punktów energii podczas przemieszczania się, jeśli znajdą się inni chętni na obalenie tego, czy będzie to możliwe? czy demokracja nie wchodzi w rachubę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:31, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. Tutaj w rachubę wchodzą argumenty, nie demokracja. Jeżeli mnie przekonacie to być moze zasady się zmienią. Podawanie jednak skrajnych przypadków (tak i ja też zrobilem wyzej) mnie nie przekona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 14:51, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. A więc, chodzi o to, że w ciągu jednego tygodnia, od poniedziałku do piątku, poruszając się po mieście, Irma idąc od Gospody „Pod Dębem” do Ratusza, zmarnowała na to prawie cały tydzień. Tak rzadko opiekunowie odpisywali, mając pół energii, myślałem, że prędzej ją straci i poczekam na następny tydzień, jednak jej chód trwał trochę dłużej. Ot dla tego nie jestem pewien czy łatwiej było by zamieścić ShaoutBox, czy raczej obalić punkty energii podczas poruszania się, i tak nigdy się nie zmarnują. Po co w takim razie terroryzować Opiekunów ciągłymi wiadomościami typu „szybko odpisuj, bo chce wpaść jeszcze tutaj i tutaj, bo mam energie, a w następnym tygodniu musze mieć tyle by zdążyć wpaść jeszcze tutaj i może jeszcze tam jak mi starczy…”

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:57, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. Jednak w momencie, kiedy nie poruszamy się w mieście lecz po krainach, np. między traktem a obozem ogrów jest 6 (czy 7) energii kosztu. Będą czasem i większe koszty. Oddaje to realizm podróży, że szybciej jest przejść między określonymi budynkami w mieście niż przejść taki kawał drogi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 15:16, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. W takim przypadku, jeśli moja propozycja jest nie na miejscu, co do punktów. Proponuje wstawienie ShoutBox`a, o ile jest to możliwe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Opiekun Akcji
Mistrz Gry



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:05, 16 Lip 2006    Temat postu:

Co do Shoutboxa - jestem przeciwny. Forum jest jedną wielką sesją, wiec po co psuć wstępny klimat kilkoma wypowiedziami w stylu "LOL! ale ogra sfragowałem, nie no.. fajne itemy" :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:08, 16 Lip 2006    Temat postu:

Zgadzam się z przedmówcą. Poza tym, jak coś to shoutbox jest na BRPG, no nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 17:21, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. W takim razie co do poinformowaniu opiekunów w sprawie poruszenia akcji do przodu, gdy postać oczekuje na posta, trzeba kierować wiadomości na PW i terrorywozać Opiekunów takimi wiadomościami? czy może wszyscy macie wspólną poczte i wiecie kiedy, co i jak? (wyśle wiadomość do jednego opiekuna, a ten nagle wyjdzie, a wejdzie inny to do neigo także wiadomość z proźbą, on ruszy akcje do przodu, a gdy tamten przyjdzie, to wyjdzie na to że zawracam głowe niepotrzebnie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alexandra Rayon




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brightfalls

PostWysłany: Nie 18:29, 16 Lip 2006    Temat postu:

51. Shoudbox niekoniecznie, ale pkt energii i mnie drażnią. Można zrobić tak, że poruszanie się po mieście nie wymaga odejmowania pkt energi, ale poruszanie się między dużymi lokalizacjami/krainami/miastami odejmuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin